torsdag 31 december 2009

Året som gick…

2009 har på många sätt varit ett riktigt roligt år.

Året inleddes med att jag fick nya trummor Mapex Saturn (Galaxy Blue Sparkle) ett par fantastiska trummor. Tack Mapex!

Partymys oändliga turné rullade vidare men verkar nu nått sin sista anhalt. Vi skall träffas i början av det nya året och bestämma hur framtiden skall se ut.

Past to Present är projektnamnet på mitt band, detta band sätts ihop vid speciella tillfälle när detta krävs. I mars åkte jag till Hemavan för att spela, denna gång bestod bandet av Anders Ringman, Joakim Warneryd och Jon Bergkvist, tack för en oförglömlig resa! Jag vågar nästan lova att ni få se och höra mer av Past to Present under 2010.

Under juni, juli augusti parkerade Partymys sig som husband på Harrys i Helsingborg och deras Club Akut. Hysteriskt roliga gig! Jag hjälpte även Suntrip the band vid ett par tillfällen i somras, uppstart av bandet och ett par gig, det gör jag gärna om igen.

Sommaren avslutades med en trädgårdsfest hemma i villan. Tomas Ledin med band dök upp och tillsammans med Partymys gjorde vi ett gig i min trädgård. En oförglömlig upplevelse. Länk: http://www.expressen.tv/noje/Musiksommar/1.1635382/ledin-karaoke-pa-efterfest-i-helsingborg

2010 kommer det hända massor och rokkas hårt, fortsätt gärna följa med på min musikresa genom att titta hit.

Med denna korta summering vill jag tacka er alla som följer mig här och önska er alla ett…

Gott Nytt År!

live

Inga kommentarer: