fredag 13 februari 2009

Nyuppackat.



Torsdag och jag ville åka till lokalen i princip hela dagen. Först på kvällen framåt 19-tiden kom jag loss och kunde åka dit, likt ett barn (på julafton) packa jag upp kartongerna och OJ vilken lack/finish, jag bara stod och titta på första pukan ett bra tag och log.

Jag packade därefter upp samtliga trummor och det svart/blå/glittriga skenet blev starkare ju fler som packade upp, jag njöt =)

Men nu får man aldrig vara riktigt glad, utan när samtliga trummor var uppackade och jag satt på samtliga skinn var det något som inte stämde.
Jag kunde INTE komma på vad det var men något var FEL såg jag klart och tydligt.
Efter att tag kom jag på det... stämhusen till stämskruvarna var KROMADE OCH INTE SVARTA... Blue Galaxy Sparkle SKALL ha svarta!!

Jaha hur gör jag nu då!? Reklamation? Återlämning? Ber Mapex skicka svarta?

Jag får fundera ett tag på hur jag skall göra, vad tycker ni? (Jämför själv med bilden i fösta inlägget)


Inga kommentarer: